Welkom op mijn reisblog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sharon Hettema - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisblog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sharon Hettema - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisblog

Door: Sharon Hettema

Blijf op de hoogte en volg Sharon

27 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Over een week ga ik samen met een klasgenoot stage lopen op Malta. Erg leuk maar ook erg spannend. Daarom heb ik dit reisverslag aangemaakt, zodat jullie een beetje op de hoogte kunnen blijven van wat ik in Malta doe.

Inmiddels al een hele voorbereiding voor deze stage achter de rug. Deze laatste week ga ik me vooral bezig houden met het inpakken en het afscheid nemen van al mijn lieve vriendinnetjes en vrienden.

Op zondag twee februari is het dan eindelijk zover. Ik vlieg s'avonds om half tien richting Malta. We weten dat we in een appartementen complex zitten maar met wie en waar zullen we daar gaan zien.

De eerste week hebben we een introductie. In mijn periode op Malta ga ik vier dagen in de week stage lopen en op de vrijdag heb ik elke week Engelse cursus. Verder wil ik daar veel mooie plekken gaan bezoeken, en natuurlijk even het nachtleven van Malta proeven.

I'm looking forward to my internship on Malta!

Liefs,

Sharon

  • 11 Februari 2014 - 18:28

    Baron:

    Hallo
    Wat leuk dat hierop facebook b end
    je eerste werk dag heb je gehad een lange dag
    zeker
    Ht is hier regen gelukkig niet koud
    De groeten Pake en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 828
Totaal aantal bezoekers 1534

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 31 December 2014

Eerste stage in het buitenland

Landen bezocht: